Salgsbetingelser for Mobina
Disse salgsbetingelser gælder for alle ydelser, der tilbydes af Mobina, og udgør aftalen mellem klinikken og kunden. Ved at booke en behandling accepterer kunden de gældende betingelser.
1. Priser og betaling
- Alle priser for behandlinger er angivet i danske kroner (DKK) og er inkl. moms.
- Betaling skal ske umiddelbart efter endt behandling, medmindre andet er aftalt.
- Klinikken modtager betaling via [angiv betalingsmetoder, fx kontant, MobilePay, kreditkort, etc.].
- Priserne kan ændres uden varsel, men den pris, som er gældende på bookingtidspunktet, vil altid være den, kunden betaler.
2. Booking og aflysning
- Tidsbestilling kan ske online via vores hjemmeside, telefonisk eller ved personlig fremmøde i klinikken.
- Hvis kunden ønsker at aflyse eller ændre en aftale, skal det ske senest 24 timer før den planlagte behandling. Aflysninger, der sker senere end dette, vil medføre et gebyr på 50% af behandlingsprisen.
- Ved udeblivelse uden aflysning opkræves det fulde beløb for den bookede behandling.
- Klinikken forbeholder sig retten til at aflyse eller ændre en behandling i tilfælde af uforudsete omstændigheder. I sådanne tilfælde vil kunden blive kontaktet hurtigst muligt, og eventuelt forudbetalte beløb vil blive refunderet eller overført til en ny aftale.
3. Behandlingens forløb og ansvar
- Vores massageterapeuter er certificerede og arbejder professionelt ud fra gældende standarder. Vi tilstræber at give kunden den bedst mulige oplevelse og sørger for, at behandlingen tilpasses individuelle behov.
- Kunden er forpligtet til at oplyse terapeuten om relevante helbredsmæssige forhold, som kan påvirke behandlingen, herunder eventuelle allergier, skader eller sygdomme.
- Massagebehandlinger er ikke en erstatning for lægelig behandling, og klinikken påtager sig intet ansvar for skader eller forværring af tilstande, som skyldes uoplyste helbredsproblemer.
4. Fortrydelsesret
- Behandlinger, der allerede er udført, kan ikke fortrydes eller refunderes.
- Gavekort eller forudbetalte ydelser kan refunderes inden for 14 dage fra købsdato, såfremt de ikke er taget i brug. Refusion vil ske til samme betalingsmetode, som købet blev foretaget med.
5. Gavekort
- Gavekort kan købes i klinikken eller online og er gyldige i 12 måneder fra udstedelsesdatoen.
- Gavekort kan ikke ombyttes til kontanter og kan kun bruges til køb af ydelser i klinikken.
- Udløbne gavekort kan ikke forlænges eller refunderes.
6. Personoplysninger og fortrolighed
- Ved booking og behandling registrerer vi dine personlige oplysninger i henhold til gældende lovgivning om databeskyttelse (GDPR). Disse oplysninger bruges udelukkende til at administrere din aftale og sikre en korrekt og sikker behandling.
- Dine oplysninger vil ikke blive delt med tredjeparter uden dit samtykke, medmindre det er påkrævet ved lov.
7. Reklamationer
- Hvis du er utilfreds med en behandling eller en tjeneste, beder vi dig venligst kontakte os hurtigst muligt, så vi kan rette op på situationen.
- Alle reklamationer skal ske inden for 14 dage efter den udførte behandling.
8. Ansvarsfraskrivelse
- Klinikken påtager sig ikke ansvar for personskader, der opstår som følge af manglende oplysning om helbredstilstand eller fejl fra kundens side under behandlingen.
- Klinikken kan ikke gøres ansvarlig for tab af ejendele, der opstår under opholdet i klinikken.
9. Ændringer af salgsbetingelser
- Mobina forbeholder sig retten til at ændre disse salgsbetingelser. De ændrede vilkår vil være gældende fra det øjeblik, de offentliggøres på klinikkens hjemmeside eller i klinikken.
Kontaktinformation
- Har du spørgsmål til disse salgsbetingelser, kan du kontakte os på:
- Telefon: +45 28573211
- E-mail: info@mobina.dk
- Adresse: Søborg Hovedgade 13b, 2860 Dyssegård